☻Dag 5 – Vad är kärlek.

Kärlek för mig är som en pirrande känsla i magen när man ser,hör eller rör den man älskar. Kärlek kan vara på många olika sätt, ibland kan det vara helt underbart men ibland suger de.
Att hitta någon man verkligen tycker om, kan få en att må bättre, man har alltid någon och prata med, alltid ågon som finns där och ställer upp, och man vet att denna person älskar en.
Att känna sig älskad av en person, är väldigt speciellt. Eftersom denna personen gillar dig väldigt mycket, och du kan känna dig speciell. Kärlek är något som kommer och går. Det är inte alltid så att man hittar den rätta, men det finns alltid någon person här i världen som kan bli din. För att bli älskad så måste man ju visa mycket kärlek och lycka till personen, det får ju den att gilla dig mera.


Kärlek för mig är nu Alexander! Och jag hoppas och tror att det här förhållandet kommer att hålla bra länge! Bara vi båda vill och försöker, så kommer det här att bli ett underbart liv tillsammans. Alexander är den första som har visat mig så mycket kärlek, han gör verkligen allt för mig, han är en ängel. Jag har aldrig trott på kärlek, men nu har den  slagit in i mitt liv, och jag är riktigt lycklig.

Kommentarer
Postat av: Evve

så glad för din skull ! för ER skull :)

kram <3

2011-02-01 @ 16:31:48
URL: http://frankiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0