seg bloggare

har inte bloggat sen i torsdags nu.

fredag: gick i skolan, gjorde hkprov och va sen med älskling. Vi åkte till möbeln ett tag, sen till hans träning och sen till möbeln igen, och sen sov kvar hos nån av oss.

Lördag: Vaknade upp bredvid finaste Alexander. Vi gjorde väl inte så mycket, myste mest och hade de bäääst!

Söndag: Vakna upp bredvid älskling igen. Senare mot kvällen åkte vi till vegahallen, för han skulle spela match, åkte sedan hem till mig en stund och sen åkte han hem.

Måndag: Vaknade, duschade, och fixade mig, drog iväg till skolan....sugit som vanligt. Men älskling gjorde  dagen mycket bättre som vanligt!<3 



Idag(tisdag): Vaknade, och kolla på min mobil, och hade fått världens gulligaste sms av älskling, så jag blev skiitglad! Drog iväg till skolan, hade dans på idrotten, gick helt okey, och var ganska roligt också.Hade sen vikarie på So:n, feett soooft, gjorde knappt nånting,lol. Efter skolan så skjutsade hoolger hem mig till honom för han slutade 3, så medans han var i skolan och hade idrott så var jag snäll och städade hans rum.När han kom blev han fett glad, och sen myste vi, och sen gick vi o gjorde mat (Y) kuungar på o göra mat. Efter det så åkte vi till sjukhuset för o kolla om hoolger fortfarande hade halsfluss, men det hade han inte!:D Fast fick typ sitta o vänta i 2 timmar där -.- Och han missade sin träning...
Sen åkte vi hem till mig, pratade lite och gick sen in o bada i badkaret, gryyymt myyysigt!(a)
Efter det så åkte han hem...och jag duschade mitt hår, och nu sitter jag här fastlimmad vid datan. Fast ska ta o lägga mig i sängen nu...

natttiiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0