jag är stolt över att säga att jag har dig

onsdag:gick i skolan, fettskön dag faktiskt, hade håltimme och sen rast så hade typ 1,5 h rast, ganska tråkigt ändå.
gick sedan hem, gjorde typ ingenting. men gick ut till KotteN sen, och sen kom jim och G oxå, gjorde ingenting typ. sen kom hoolger o hämta mig, åkte hem till mig, och gjorde knappt nånting, satt mest o prata o kollade film.hoolger sov sen över hos mig.

torsdag: vaknade upp bredvid älskling, gjorde mig iordning och stack sedan iväg till skolan medans han låg kvar o sov en stund till. Fett tråkiga lektioner idag, hatar torsdagar -.- mamma kom iaf o hämtade mig och lillebror efter skolan, åkte en stund till farmor o fika, och sen åka och hämta pappa. vi handlade lite och åkte sen hem, och nu sitter jag här uttråkad,fast min bejbi kommer nog sen, så då blire roligare. ska plugga lite hk tills imorrn oxå.

ajaa byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0