lördag

min lördag carro står för bilden (y' <3
vaknade vid 11 tiden,gick upp åt lite frukost och drog iväg till tierp med mamma och pappa som skulle handla.
sen åkte vi hem efter nån timme,åt kinamat som pappa och bror hade gjort. Riktigt gott!
sedan skjutsade mamma mig till tierp. var med markus en stund, sen kom robin och hoolger och frågade om vi ville följa med dom hem till camilla,så det gjorde vi. Var där en stund och chillade bara,jag robin markus hoolger och gurra. Sen gick jag och markus ut och mötte Carro och Hanna, vi gick sen tillbaka till dom andra.
Sen vid halv nio tiden gick vi därifrån för att hoolger och robin skulle till ö-hus,så vi gick hem till markus och gjorde typ ingenting. Vi följde sen med hanna och carro till deras farmor för att dom skulle få skjuts hem. "lämnade" av dom där och vi gick till gurra(jag o markus). Var där en liten stund, sen var jag tvungen att åka hem för en sak som hänt...
men ajja..


puusseenn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0