freedag

Fredagen i skolan var helt okej, hade 1 prov.Hade inte pluggat nånting,men det gick bra ändå,fick iaf G, vilket jag inte trodde att jag skulle få :)
Sedan hem med Bea,fixa oss.FintFint(y)
Åkte in till tierp vid fem,gick hem till Markus och va med han Carro och Jossan. Sedan gick vi till Open Stage,lite mycket skrik i endel låtar o så, men det gick.
Jag och Bea gick och mötte Hoolger sen, gick hem till Camilla med Robin Emil och Hoolger.Satt där en stund.
Vi gick sen till Gurra och var där en stund. Jag och Bea ville hem,så vi sprang runt alla o fråga om dom hade pengar o låna ut,men det gick ju itne så lyckat..x'd
Men min mamma var så gullig så hon kom och hämtade oss halv 2 på natten :)
När jag kom hem,var jag trött som faan. Så somnade ganska snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0