tidsfördriv

2010 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning av mitt 2010!

 


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Jafan!
2. Höll du några av dina nyårslöften?:  haha veitnte
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: inte nära vänner, men en som jag känner litegrann

4. Dog någon som stod dig nära?: Nej
5. Vilka länder besökte du?: Åland XD
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: hmm...kanske
7. Vilken månad från år 2010 kommer du alltid att minnas?: 24 Juli!
8. Vad var din största framgång 2010?: hmm..vågade mer än förr
9. Största misstaget?: finns ett antal
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ja både och
11. Bästa köpet?:
haha mina skor :D
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder tror jag! 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: självklart
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: No speak americano, oh lord :P
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: gladare, har träffat så mycket nytt folk!
16. Vad önskar du att du gjort mer?: åkt o hälsat på morfar (innan han dog)
17. Vad önskar du att du gjort mindre?:
ätit godis -.-
18. Hur tillbringar du julen?: först farmor, sen mehede sedan till älskling
19. Blev du kär i år?: ojooj, som bara in i bomben!
20. Favoritprogram på TV?:
vampire diaries
21. Bästa boken du läste i år?: har typ inte läst nånting i år

22. Största musikaliska upptäckten?: vetinte xd
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: kamera 
25. Något du önskade dig men inte fick?: peeengar
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: skola, sen hem o bli firad av släkten familjen o hoolger
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: nej tror jag nog inte
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?:
mer tjejigt ;) tiiight förfan!
29. Vad fick dig att må bra?: alexander♥
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: ingen xd
31. Vem saknade du?: en person som jag hade förra året och åtta år före det ♥ 
32. De bästa nya människorna du träffade?: Finns skitmånga! Men, hoolger är den bästa jag har träffat!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0