☻Dag 17 – Mitt favoritminne.

Mitt favoritminne..hmmm...jaru..har många favoritminnen.
Men ett minne som jag alltid kommer att minnas är dagen då hoolger för första gången kysste mig.
Det var så att jag,Bea och Hoolger låg o kollade på film i mina föräldras rum. Sen tänkte Bea gå hem, och eftersom jag var jättejätteblyg för hoolger ville jag att hon skulle stanna! Men hon ville att det skulle hända något mellan oss, så hon gick hem. Sen låg vi där två i sängen..han flyttade sig lite närmre mig och la armen om mig. Sedan var filmen slut, vi båda satte oss upp. Och sedan började vi typ kittla varann och "brottas". Efter en stund så kittlade han mig så mycket så att jag ramlade ner i sängen på ryggen och han föll lite framåt också. Han kom närmre mina läppar och sedan kysste han mig. Vi låg där en stund o kysste varandra och sedan gick vi till mitt rum.

(Det var inte den dagen vi blev tillsammans, vi blev tillsammans i tierp hos Markus.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0