☻Dag 3 – Mina föräldrar.

Mina föräldrar heter Urban och Eva. Helt ärligt talat så vet jag inte hur många år dom är, skulle gissa på att pappa är 46 och mamma 41...

Min mamma: Är den bästa mamman man kan önska sig! Hon är snäll har humor, är oftast glad, och ställer alltid upp för mig och min bror! Hon jobbar i Karlholm på ett ålderdoms hem, och det har hon gjort bra länge nu.
Jag och min mamma står varandra väldigt nära och jag kan prata med henne om exakt vad som helst så förstår hon. Jag har nog inte ärvt så mycket av min mamma, hon är brunhårig jag är blond, hon har mörkare hud jag har ljusare. Så i utseendet har vi ingenting gemensamt, men i personligheten har vi det. Båda är glada och har humor!
Båda vi är nog bra lyssnare och har ungefär samma musiksmak. Och det som jag verkligen älskar med mamma, det är att hon är lite ungdomlig av sig, och inte en sur tant!
Jag älskar min mamma så enormt mycket!

Min pappa: Är en kort rund brevbärare! Han har världens skööönaste humor, men har även ett jävla temprament ;)
Han är oftast glad, men är lite småsurig. Han är även som mamma, han ställer upp för mig och lillebror.
Pappa jobbar på Posten här i Tierp, och det har han gjort i väldigt många år.
Jag och pappa står inte varandra så jättenära. Det är mest mamma jag vänder mig till om jag vill prata.
Men pappa och jag är väldigt lika. Jag har nog ärvt nästan allt från min pappa. Vi har båda blondt hår, samma ögonfärg, exakt samma näsa, och skrattet har jag nog också fått från honom. Men personligheten har jag inte fått från honom, visst jag har ju samma humor som honom.
Älskar min pappa så enormt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0