☻Dag 2 – Min första kärlek.

Min första riktiga och seriösa kille är den killen som jag har nu. Tidigare har det inte varit något seriöst.
Iallafall, han heter Alexander Holmgren och är 19 år, och bor här i tierp precis som mig. Vi småpratade i slutet av 2009, men slutade prata. Sedan i början av 2010 typ, bestämde vi oss för att vi skulle träffas, så vi träffades vid lidl och gick sedan hem till honom. Efter det började vi träffas lite då och då, men efter ett tag slutade vi prata helt. Och så höll det på några gånger, innan vi började hålla kontakten helt. I juni eller något sånt blev vi lite smått på g, men det blev inge av det. Men sen i juli någongång började vi snacka, och nu vart det mera seriöst. Vi började träffas ofta och smsade alltid med varandra. Och då vart vi på g, på riktigt typ. OCh sedan 24 juli då blev det vi. Vi har nu varit tillsammans i 6 månader och 3 dagar, och det känns helt underbart!
Jag hoppas att jag har hittat den killen som jag vill spendera resten av mitt liv, det känns så nu iallafall, och jag kommer ändå aldrig att kunna släppa honom. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0