☻Dag 1 – Presentera mig själv.

Jaa....jag heter Ellenor men kallas för Elle. Jag är 15 år och bor i tierp med min lilla familj,bodde i mehedeby före men vi flyttade hit förra året i novemeber. Jag trivs mycket bättre här än vad jag gjorde i mehedeby, och jag har lättare o vara med älskling. Jag är en glad tjej med världens sämsta humor, men har även mina sura stunder, men det har väl alla. Min fritid spenderas nu mest med min kille, som jag blev tillsammans med förra året i juli. Han heter Alexander och det är han som har gjort mitt liv underbart! För några år sen så spelade jag fotboll i mehedeby, men jag tröttnade och sluta. Istället så började jag på volleyboll och de höll jag på med ett tag, men jag tröttnade på det också, och sedan vart det att jag började spela fotboll i s-fors ett tag, men de höll inte så länge de heller innan jag slutade. Och nu för tiden så håller jag inte på med någon sport alls, men jag börjar känna suget på att börja spela lite volleyboll igen, så jag ska väl ta och börja röra på mig nu snart!!
Jag går på Aspenskolan här i tierp i 9:an, men nästa år så börjar jag på högbergs på något program.
Jag har iallafall en lillebror som är 13 år och heter Emil. Och självklart har jag mina förläldrar.

Det finns nog inte så mycket mer o skriva skulle jag tro ^^

pecae out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0