☻ Dag 7 – Min bästa vän.

Min bästavän nu är Beatrice Norling, jag hade en annan förut, men vi kom ifrån varandra av en anledning... ajja..

Beatrice Sanna Isabell Norling, född 95-08-02

Denna tjej är en sån underbart tjej! Alltid glad, har samma humor som mig, vilket är väldigt bra. Vi har fan alltid kul tillsammans. Hon har fett bra musiksmak och ställer alltid upp om det är något.
Vi träffas typ aldrig på fritiderna, men är alltid med varandra i skolan. Vi skrattar fan åt allting, det går inte en minut utan att vi skrattar, vi är bra sjuka tillsammans.
Nu när jag har flyttat till tierp så har vi inte så jättelätt att vara med varandra efter skolan, eller på helgerna.
När jag bodde i mehedeby, så var vi jämt varandra. Vi har nog varit bästisar i 2-3 år. Vi har såååå många minnen tillsammans. Vi har gjort så mycket skit, men också många väldigt bra saker. Vi har nog alltid varit mest på sommaren. Sommaren 2010 så var vi fan varenda dag, badade, cyklade, sprang ut på nätterna, ja vi gjorde allt. När jag var på g med hoolger ville jag inte åka själv till tierp och träffa honom, eftersom jag var väldigt blyg, och den person som fanns där då och följde med det var Bea.

Du är en sån otroligt härlig människa! Man kan aldrig ha tråkigt med dig.
Jag älskar dig som min bästavän och det kommer jag alltid att göra. Jag kommer alltid att ställa upp för dig i alla lägen.
Vi måste fan ta o vara igen som förut, men det fixar vi frugan!
B+E förfan alltid. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0