☻Dag 6 – Min dag

Började med att jag vaknade kl 7 imorse. Gick upp och gjorde mig iordning för skolan. Åkte till skolan runt tio i åtta, fick skjuts av mamma. Hade massa tråkiga lektioner.
Men det som var kul, var att Bea var tillbaka idag! Har saknat henne så! Men nu är min fru tillbaka ;)
Efter skolan åkte jag och Hoolger hem till mig, när vi kom hem till mig kom jag på att jag inte hade någon nyckel, så vi vände och åkte till farmor, för min lillebror var där. Tog med oss honom hem.
Låg och tog det lugnt med Hoolger ett tag. Vid halv fyra drog vi iväg och tog en pizza. Efter det skjutsade han mig till Markus. Och ni sitter jag här hos honom och bloggar.
Vi ska snart dra till Unkan och vara där ett tag. Efter ska vi hit o kolla på nån serie.
Senare kommer Hoolger ikväll och hämtar mig, och kanske sover hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0