☻Dag 11 – Mina syskon.

Jag har bara en lillebror som heter Emil och är 13 år.
Vi har väl alltid varit ganska tajta även fast vi bråkar jämt typ.
Jag vetinte riktigt hur jag ska beskriva honom, men han håller på att växa om mig iaf :'o han är blond precis som mig, har blåa ögon, och är väldigt blyg och försiktig av sig när det är människor omkring honom. Hemma är han en djävul, helt psyko, speciellt vid datan. Hans liv går mest ut på data typ, det är de enda han gör om dagarna, om inte vi släpar med honom någonstans.
Även fast vi skriker hora,fitta,slampa osv till varandra så kommer vi alltid att älska varandra. Jag kommer ju inte precis slippa honom eftersom han är min bror och vi har mycket gemensamt. Vi spelade även i samma fotbollslag ett tag förut när det var blandade åldrar, men det gick det med.
Han är också väldigt störig, han är ju i den åldern nu, så det är jobbigt för hela min familj -.- Den enda han är snäll mot typ det är dom i skolan och min kille! Vilket gör mig väldigt irreterad..men det är väl bra det med. För om han hade varit störig mot Alex hade han varit ganska körd.

Menmen...älskar honom iaf <3
Ni får en gammal bild på honom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0